枕头钻出怪物

Suddenly I See - KT Tunstall

好听。

écho:

原创乐评,禁止演绎,规矩你懂得

 

这首歌躺在“我的最爱”列表中三年 

 

舍不得请出去

 

因为它专治“莫名其妙抑郁症”

 

顺便说一句,这首歌是《the devil wears prada》的主题曲

 

你想起来了吗?

 

附歌词

 

Her face is a map of the world

 

她的脸就是一副世界地图 
You can see she's a beautiful girl 她是一个漂亮的女孩

 

And everything around her is a silver pool of light
所有围绕着她的一切都焕发出银色的光芒 
The people who surround her feel the benefit of it
所有围绕着她的人们都感到多么的美好 
It makes you calm
它让你感到平静 
She holds you captivated in her palm
她迷惑着你,就像把你握在掌心 
Suddenly I see (Suddenly I see) 
突然我发现(突然我发现) 
This is what I wanna be
这才是我真正想要的 
Suddenly I see (Suddenly I see) 
突然我发现(突然我发现) 
Why the hell it means so much to me ? 
为什么苦境总让我尝尽? 
And I feel like walking the world
我想要环游世界
Like walking the world
环游世界
And you can hear she's a beautiful girl
你会发现她是一个美丽的女孩 
she's a beautiful girl
她是一个美丽的女孩 
She fills up every corner like she's born in black and white
她布满所有角落,就像他出生在白昼 
Makes you feel warmer when you're trying to remember
What you heard 当你试图回忆起你所听见的,她让你感到温暖 
She likes to leave you hanging on a word
她就要离开你了 
Suddenly I see (Suddenly I see) 
突然我发现(突然我发现) 
This is what I wanna be
这才是我真正想要的 
Suddenly I see (Suddenly I see) 
突然我发现(突然我发现) 
Why the hell it means so much to me ? 
为什么苦境总让我尝尽? 
And she's taller than most
她比任何东西都高尚 
And she's looking at me
她正端详着我 
I can see her eyes looking from a page in a magazine
我能发现她就像在认真的看着杂志里的某一页 
She makes me feel like I could be a tower
她让我感觉我就像要成为一座城堡 
A big strong tower Yeah
一座很威严、强大的城堡,耶~ 
She got the power to be
她释放她的能量 
The power to give
给予的能量 
The power to see
观察的能量 

评论
热度(21)

© 枕头钻出怪物 | Powered by LOFTER